Timepris: 475,-/timen inkl moms (380,- ex. moms)

Projekter kan afregnes enten timeaflønnet, overslagspris eller fast pris. 

.

Timeaflønnet: 

Timetal afrundes til halve timer.

Der faktureres fuld timeløn for kørsel den ene vej til arbejdspladsen. Evt. kørsel til trælast, genbrugsstation el. lign faktureres med fuld timeløn.

.

Overslagspris: 

Her gives der et overslag på projektet i hele arbejdsdage (ca. 8 timer), med forbehold for uforudsete elementer i forbindelse med opgaven – herefter noterer jeg arbejdstid som hvis timeafregnet, men du som kunde har en idé om arbejdets længde og en cirka prisramme.

.

Fast pris: 

Her udregner jeg en fast pris som projektet vil koste dig.

.

Medbyg:

Hvis du eller andre ønsker at være med til projektet er dette også en mulighed. 

Det typiske er at kunden selv står for indkøb og levering af materialer samt bortskaffelse af affald. 

.

Hvilken afregningsmetode man skal vælge vil være individuelt – for nogen er det en fordel at have et fast tilbud for at kunne beregne budget, og for andre er det bedre at tage det undervejs som projektet udvikler sig.
Uanset hvilken af dem du vælger, er det en tillidssag.  Det vigtigste er at du som kunde oplever at kunne have tillid til mig som person og min faglighed. Derefter vælger du den type afregning som er mest optimal for dig.

.

.

Generelt/betingelser (medmindre andet er aftalt)

• Tilbud er gældende i 30 dage

• Oprydning foretages efter endt arb. dag og affald fjernes ved afslutning af opgaven

• Kunde sørger for, inden opstart, at rydde det nødvendige for at arbejdet kan udføres

• Ved udgift til materialer på mere end 5000,- faktureres og betales dette inden opstart.

• Betalingsbetingelser: netto kontant

• Jeg forbeholder mig retten til at bruge fotos af det udførte arbejde til hjemmeside og anden reklame – selvfølgelig uden navn, adresse og priser